Връщане на стоки

Уважаеми клиенти,

 

Получили сте пратката от нас, но не е точния размер, продукта не ви удовлетворява или искате да направите рекламация?

Във  FROGIES ние мислим за това как максимално бързо да Ви помогнем, като решим този проблем.

Стоките трабва да са с несвален етикет и оригиналната си опаковка, неносени и непрани, до 60 дни след получаването на пратката.

Във формата най-долу,  опишете какво връщате и защо го връщате.

 

Моля, добавете оригиналния номер на поръчката на пакета.

Върнете стоката като препоръчана, за Ваша сметка и без наложен платеж.

Ако връщате като рекламация - изпратете ни копие на касовата бележка за връщане на стоката на [email protected]

Ако отдел Рекламация удобри, сумата за връщане на стоката също ще бъде възстановена.

 

Когато пратката се върне до нашия склад в Словакия в състоянието, в което сме Ви я изпратили, с етикет, неносена, чиста и в оригинална опаковка,

в 14 дневен срок от получаването ѝ, ще се запознаем с Вашите забележки и ще Ви уведомим за това, което следва.

 

 

Благодарим Ви, че пазарувате при нас!

 

Екипът на FROGIES

 

 

ИНФОРМАЦИЯ: Замяна на стока в момента не се извършва. За върната стока извършваме превод на сумата.

 

Връщане на стоки